1. VŠEOBECNÉ PODMIENKY

1.1 Poskytovateľom a predávajúcim produktov a služieb je spoločnosť Terec, s.r.o, Trojičné námestie 501/1, 02951 LOKCA, ktorá je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, Oddiel :Sro, Vložka číslo : 18223/L, IČO:36695874, DIČ: 2022274166,  tel. +421 903 565999, e-mail: info@linkero.sk (ďalej len predávajúci).
1.2 Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svojej podnikateľskej činnosti len ako spotrebiteľ a akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy produktov a služieb, ktorý predávajúci ponúka. V prípade, že zmluvnou osobou je podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami, zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v plnom znení.
1.3 Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s požiadavkou, aby jej predávajúci zaobstaral produkty a služby, ktoré nemá zaradené v stálej ponuke, s úmyslom kúpy týchto produktov a služieb.
1.4 Používaním web-stránok predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.
1.5 Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.

2. OBJEDNÁVANIE

2.1 Produkty a služby môže kupujúci objednávať nasledovne:
a) prostredníctvom nákupného košíka na web-stránkach predávajúceho,
2.2 Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednané produkty a služby a zaplatiť za ne dohodnutú cenu.
2.3 Odoslanú objednávku potvrdí predávajúci do 24 hodín emailom a zároveň oznámi kupujúcemu dostupnosť a termín dodania produktov a služieb. Všetky potvrdené objednávky sú záväzné!
2.4 Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo produktov a služieb v dohodnutej cene podľa objednávky.
2.5 Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 24 hodín od objednania produktov a služieb bez udania dôvodu. Kupujúci môže objednávku zrušiť, telefonicky alebo e-mailom. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že už bola suma objednaných produktov a služieb uhradená, budú v dohodnutom termíne zrealizované, objednávku nie je možné jednostranne zrušiť.
2.6 Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednané produkty a služby. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť).

3. CENY

3.1 Predávajúci je platcom DPH.
3.2 Cena je odvodená od celkovej náročnosti realizácie objednaných produktov a služieb.

4. PLATBY

4.1 Platiť za produkty a služby môže kupujúci v hotovosti do 1000€ alebo prevodom na účet predávajúceho na základe proforma (zálohovej) faktúry. Na základe odoslanej objednávky vystaví predávajúci proforma (zálohovú) faktúru, ktorú pošle spolu s potvrdením objednávky e-mailom. Túto platbu môže kupujúci uskutočniť nasledovne:
a) prevodným príkazom zo svojho účtu, platba kartou
b) priamym vkladom v hotovosti na účet predávajúceho,

4.2 Platba je možná iba v EUR.
4.3 Daňový doklad (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu po odsúhlasení objednávky.

5. DODACIE PODMIENKY

5.1 Dodacia lehota produktov a služieb v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov do 14 pracovných dní od potvrdenia objednávky, maximálna doba dodania je 30 dní alebo po dohode s kupujúcim sa môže predĺžiť. O dodacej lehote a termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky telefonicky. Ak kupujúcemu nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať objednávku v súlade s bodom 2.5 týchto Obchodných podmienok.
5.3 Produkty a služby ponúkané ako hotové riešenia budú doručené okamžite po potvrdení objednávky.

6. DORUČENIE HMOTNÝCH PRODUKTOV

6.1 Predávajúci zabezpečuje dopravu produktov spôsobom, ktorý si kupujúci vyberie z ponúkaných možností v objednávke:
a) kuriérskou službou (objednávky do CZ, PL a HU odhadujeme osobitne – cenník na vyžiadanie)
b) rozvozom v rámci služby, ktorú poskytuje predávajúci
6.2 Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
6.3 Produkt je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.
6.4 Spolu s produktom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad), dodací list. Predávajúci taktiež dodá spolu s produktom návod na obsluhu a záručný list ak to vyžaduje povaha produktu.
6.5 Za produkt zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim.

6.6 Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného produktu kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového produktu kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.
6.7 V prípade väčšieho záujmu sa môže stať, že máme nedostatok produktu, a tak Vami objednaný produkt Vám môžeme dodať v niekoľkých balíkoch, pričom poštovné a balné platíte ako za jeden balík.

7. ODSTÚPENIE OD VYBAVENEJ OBJEDNÁVKY

7.1 Kupujúci je v súlade so zákonom oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky v lehote 14 dní od zakúpenia elektronického produktu, a to elektronickou formou na e-mail  info@linkero.sk s prehlásením, že od zmluvy odstupuje a priložením kópie faktúry/ daňového dokladu a dátumu nákupu.
7.2 Kupujúcemu bude zaslaný dobropis s čiastkou zodpovedajúcou kúpnej cene produktu poníženou o výdavky spojené s prijatím platby cez platobnú bránu, a teda uhradené tretej strane – prevádzkovateľovi platobnej brány. Čiastka bude vrátená najneskôr do 14 dní od doručenia e-mailu s odstúpením od zmluvy. Čiastka bude vrátená bankovým prevodom. Po odstúpení od zmluvy bude zablokovaný prístup do členskej sekcie ak ho mal zriadený prípadne okamžité ukončenie plateného online kurzu/tréningu.
7.3 Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty produktu, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností produktu.
7.4 Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty produktu v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti produktu.

8. ZÁRUKY A REKLAMÁCIE

8.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi.
8.2 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil.
8.3 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
8.4 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry, dodacieho listu. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady.

8.5 Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov :

8.5.1. Podľa Zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov účinného od 1.1.2016 sú orgánmi alternatívneho riešenia sporov zo zákona Úrad pre reguláciu sieťových odvetí, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia.

8.5.2. Spotrebiteľ má právo podať obchodníkovi žiadosť o nápravu, ak medzi spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil iné práva spotrebiteľa.

8.5.3. Obchodník informuje spotrebiteľa na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník odpovedal zamietavo na žiadosť.

8.5.4. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník na žiadosť podľa odseku 1 odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

8.5.5. Návrh podáva spotrebiteľ príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov; možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

8.5.6. Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty alternatívneho riešenia sporov, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Na ustanovenia zmluvy, ktoré zaväzujú spotrebiteľa podať návrh na vopred určený subjekt alternatívneho riešenia sporov, sa neprihliada.

8.5.7. K návrhu spotrebiteľ priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu. Ak ide o spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady, spotrebiteľ môže už v návrhu uviesť svoj súhlas so zabezpečením vyjadrenia odborne spôsobilej osoby.

8.5.8. Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice, ak pravidlá alternatívneho riešenia sporov subjektu alternatívneho riešenia sporov neustanovujú inak. Na podanie návrhu môže spotrebiteľ využiť formulár, ktorého vzor je dostupný na webovom sídle ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

9.1 Ochrana osobných údajov

Pri spracúvaní osobných údajov Predávajúci postupuje podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 z 27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR“) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

9.2  Podrobné informácie o tom, ako zhromažďujeme, spracúvame a chránime osobné údaje našich zákazníkov pri využívaní našich služieb sú upravené v zásadách ochrany osobných údajov.

10. Záverečné informácie

10.1 Dozor nad poskytovaním služieb vykonáva Okresné riaditeľstvo PZ Trenčín Kvetná 7, 911 42 Trenčín a Slovenská obchodná inšpekcia, poštový priečinok 29, Prievozská 32, 827 99 Bratislava.

10.2 Tieto všeobecné obchodné podmienky a všetky kúpne zmluvy uzavreté na ich základe sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.

10.3 Všetky práva k webovým stránkam linkero.sk, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináleží linkero.sk. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho

V Lokci, dňa 01.03.2024

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU

(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka.)
Adresované pre:
Terec, s.r.o., Lokca 501, LOKCA, 029 51, IČO:36695874, DIČ: 2022274166, IČ DPH: SK 2022274166, email: info@linkero.sk, telefón: 0903565999

Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Dátum objednania(z objednávky) …………………………………………..
Meno a priezvisko spotrebiteľa (z objednávky) …………………………………………………………………………………………
Adresa spotrebiteľa(z objednávky) ………………………………………………………………………………………………………………
Podpis spotrebiteľa (len ak sa tento formulár nepodáva elektronicky) ………………………………………………..

Miesto a dátum …………………………………………………………………………………………….