Publikovaný
May 15, 2024
Kategória
Marketing / Optimization
klient
naAllegro
sú aktivity zamerané na maximálne zlepšenie procesov predaja. Vďaka použitiu špecializovaného softvéru a nástrojov sme schopní efektívne a rýchlo reagovať na úkony klienta a automaticky im prispôsobovať marketingové posolstvo. Okrem toho navrhujeme automatizačné procesy tak, aby pokryli všetky marketingové aktivity, t. j. od získania potenciálnych zákazníkov až po generovanie predaja. Každý deň používame osvedčené systémy automatizácie marketingu, nezabúdame však na to, že každé podnikanie si vyžaduje individuálny prístup. Preto konfigurujeme každý nástroj tak, aby vyhovoval potrebám našich klientov.
“Nemôžem vám dať vzorec na úspech, ale môžem vám dať vzorec na neúspech.
To je: Snažiť sa vyhovieť všetkým..”
– Herbert Bayard Swope
Prevádzkujeme nielen typické predajné kampane, ale aj Lead Nurturing kampane, ktoré sa zameriavajú na vzdelávanie zákazníkov. Naším cieľom je sprevádzať zákazníka od prvej interakcie s paletou produktov, prispôsobovať mu poskytovaný obsah tak, aby dozrel na rozhodnutie o kúpe alebo využití služieb. Získavame tak nielen ďalšiu transakciu na zozname, ale aj uvedomelého zákazníka, ktorý je presvedčený o kvalite nami poskytovaných služieb či nami ponúkaného tovaru. Takýto zákazník sa o správnosti svojho rozhodnutia presvedčí ešte dlho po opustení pokladne.
Výskumy ukazujú, že vďaka automatizácii marketingu sa tržby môžu zvýšiť až o 14,5 %. Automatizácia vám umožňuje dokonale prispôsobiť marketingový obsah vašim príjemcom analýzou ich vlastných aktivít a zameraním sa na najcennejších potenciálnych zákazníkov. Vďaka tomu sa reklama zobrazuje presne vtedy, keď ju potenciálny zákazník potrebuje a týka sa to aj produktu, o ktorý má záujem. Zároveň skrátime a zjednodušíme nákupnú cestu (nákupný proces) a urýchlime rozhodnutie o vykonaní transakcie.
Marketingová automatizácia vám tiež dáva možnosť osloviť ľudí, ktorí si už pridali produkty do košíka vo Vašom internetovom obchode, ale z nejakého dôvodu sa rozhodli nenakúpiť (tzv. opustenie košíka). Následne analyzujeme faktory, ktoré ho mohli odradiť od nákupu, a následne mu nasmerujeme personalizovanú reklamu, ktorá rozptýli jeho pochybnosti alebo ponúkne špeciálny zľavový kód, ktorý výrazne zvýši pravdepodobnosť dokončenia transakcie.